Smoothie 43a för axeln.

Efter att ha inhandlat en ny mixer igår, eller rättare sagt Alex köpte ny mixer till hushållet. Efter att ha testat lite olika smoothies så kom vi fram till att följande recept är en killer! Gött jävlar!

Ganska mycket Likör 43, o sen en skvätt till.
Två rediga matskedar Vaniljglass
En halv liter mjölk.
En skvätt honung.
Och sen lite Bacardi för att ta död på det söta.

Jag var uppe med tuppen i morse, milt sagt! Jag var på flygplatsen redan klockan 5 i morse för att hoppa på flyget till Belgien. Meningen var att jag skulle på "ett väldigt viktigt möte" med Dragone. Efter tio minuters genomgång som jag redan visste så var det över... Nödvändigt! Kunde lika gärna druckit mer Smoothie 43a o sovit länge!

Hur som helst så har jag fått träna axeln i två dagar nu, som jag sa drog jag ut skruvarna i förrgår. Igår så körde jag vattengympa, compex och 30 minter löpning. Kan lova att det var jobbigt första dagen efter 5 veckor på soffan!
Idag har jag kört två timmar gym, kört igenom det mesta och speciellt axeln. Jag är jävligt stel men har faktiskt inte så ont. O det är ju bra antar jag. Stel som en gammel lagerarbetare i axeln då.



Dom borde varnat Carlson att man blir grön av Nandrolon! Bättre än blekfet allafall...

Kommentarer
Postat av: el groggo

43!!!!!rätt kvinnligt ändå!!säg inet till .. att du dricker det!hoppas du mår bra!jag hitta hela ditt liv i en ica kasse på min vind!gamla cross kort tidnings urklipp mm!ps love you mojjo!

2008-10-03 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0