Ritualmord!

Ni som har Facebook, se till att söka rätt på Ritualmord, trotts namnet så är det en ganska mysig nostalgitripp tillbaks till den en gång blommande musikscenen i Falköping. Sjukt hur många (bra) band det fanns där ett tag, Prohibit, Rataxes, Dödshjälp, Mashenary o många fler.



Ganska grymm line up med Monster, som senare blev dom lite sämre Moneybrother. Kommer ihåg att jag fick min Snapcase-tröja samma dag, i typ 2 stlkar för liten... Fan.

Se till o hitta rätt på dom o ladda ner lite Mp3´or. Hittar ni något med Prohibit så är det Kapten Carlson som lirar bas!
Kolla in bilden nedan så får ni se hur det såg ut en röjig natt på Dixie. Kanske inte föddes några musikaliska mästerverk där, men ganska roligt att se i efterhand. Jag kommer knappt ihåg att jag spelade i band i och för sig.



Mindre Carlson, men samma koncentrationsmin.

Kommentarer
Postat av: far din

Ni va ju skitbra ni spelade ju i anfiteatern maratonrock var lika stolt som vanligt rocka på bara

Farsan

2008-10-19 @ 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0