Riderslifestyle.se + morgancarlson.blogg.se = sant!

Nu äntligen så har samarbetet mellan min blogg och sidan RidersLifeStyle.se kommit igång. Jag ser till att mina updateringar är bra och samtidigt så händer det saker på deras sida. Och kanske kan jag vinna över lite nya läsare också! Riderslifestyle är en av få svenska sidor som följer svensk och internationell motocross och en hel del FMX. Sidan drivs av Riche Karlsson och är en eldsjäl i det han gör. Åker runt o fotar o ser till att alla får reda på allt som sker i crossvärlden. Typ, hur fan skulle jag kunna veta vem som vann i Avesta igår om jag inte gick in på riderslifestyle.se? Inte en jävla chans, hade inte ens vetat att det var race där! En jävel på att ta bilder helt enkelt!

Se till o klicka in på sidan, kille eller tjej! Han är singel nu också förresten! Så vill ni ha en datanörd så adda han på msn! Haha!


Imorrn får det va dags för nya delen av Island, där alla är släkt med alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0