Prag! Praha! Prague! Praga!

Kärt barn har många namn!

Äntligen har jag fått mina biljetter till Prag! För fjärde året i rad så ska jag dit för att köra Gladiator Games i Szaska hallen. Och är det något jag ser fram emot så är det Prag! Som jag har sagt tidigare så är vi ungefär samma gäng varje år, ett sjukt bra sammansvetsat gäng som spenderar en vecka i Prag varje år. Det finns till o med en DVD som säljs över hela världen, som en dokumentär hur vi har det hela veckan. Otroligt bra DVD allafall!



Världigt censurerad men ändå dekadent underhållning!

Om ni som jag aldrig hade tänkt att köpa en DVD som den så, kan ni ladda ner alla delarna på Spike TV http://www.spike.com/show/22132

En annan rolig grej som vittnar om hur bra vi tycker om Prag är ju den kända Prag tatueringen som vi har på höger skinka! I år är det dags för X-Games vinnaren Jeremy Lusk att få sin lilla hårfria röv tatuerad! Antar att han Frog aldrig har självdistans nog för nå sånt... Men så blir han ju alltid mobbad också. Tack vare en helt otrolig promotor i form av Marek Rejman så är det årets höjdpunkt utan tvekan, även den dagen jag inte kör mer så kommer det vara ett stående datum i min kalender.



Hela gänget, dagen till ära uppklädda i romerska krigsuniformer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0