Men sliten!

Igår var 9 dagen på raken som jag tränade antingen gym eller kardio, och oftast har det varit en av båda per dag.
Har man legat på soffan i fem veckor så blir det lätt att man har lite spring i bena. Men idag kan jag lova dig att det känns i kropp o själ. Vet att det är att övergöra det lite, men va fan ska jag annars göra, kan ju inte bli helt jävla datanörd. Städa tillomed garaget igår, då är man rastlös!




Körde faktiskt cross igår för första gången sen jag gick i backen, kändes bra faktiskt även om händerna inte tålde så mycke, fick en go blodfylld blåsa direkt. Idag ska jag o Alex till en jävligt grymm bana utanför Murcia och klämma det sista ur axeln, det är ju först o främst den som jag vill ha igång såklart. Jag kommer säkert att vara tillbaks till Monster Jam i Stockholm den 7e November!

Imorgon kommer den riktiga höststormen, den som verkligen får saker at vajja! Det ska bli skönt det!

Ha en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Riche

Ha ha du kungen skyll blåsorna på cross åkandet jag vet nog vart dom kommer ifrån.

2008-10-14 @ 15:11:28
URL: http://www.riderslifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0