Los Giris!

Vi är ett gäng nordiska karlar här nere som har varit här ett tag, o som lever av samma gemensamma nämnare, motocross. Och när tillfälle ges, också helt oslagbara när det gäller fest.

För många många år sedan när jag började få spanska kompisar så råkade jag en dag se att det stog "El Giri" på en polares telefon när jag ringde. O han blev närmast lite röd i plåten när jag frågade honom, det visade sig vara typ som svenskans Svartskalle, eller något sådant. Lite för hårt i fel tillfälle liksom.

Hursomhelst, nu på senare tid så blev vi fler o fler svenskar o norrmänn. Jag, Rino Holm, Andre Villa, Alex Elgh och Magnus Jernemyr (iof handbollsspelare men han har cross stövlar o hjälm! Jo, det är sant, det finns cross stövlar i storlek 48!)
Och med det blev vi Los Giris, ska visst stavas Los Guiris, men vi är ju inte utlänningar för inget liksom.

Och jag kan lova er, när det är fest i Los Giris lägret, då står fan klockorna stilla! Här kommer första bildkollaget i serien

Training kill riders! GO PARTY!




Motivation eller ett varnande finger....

Kommentarer
Postat av: Anonym

...vi kan faktiskt festa ganska så bra....

2008-10-23 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0