Längtar tillbaks!

Det är fortfarande storm ute, knappt så man orkar ta sig ur sängen när det är sånthär. Gatorna är helt folktomma, affärerna håller mer stängt än vanligt, och jag har internet hemma. Det är en stanna inne kombination som heter duga det!

Jag googla efter lite bilder idag, alltid bra att ha till sponsor utskick o sånt där. Då hitta jag en helt otroligt go bild från en liten strandby i Polen, Polska havslinjen är faktiskt något av det mysigaste o finaste jag har sett! Och med otroligt fina damer också, men oftast hand i hand med storkäften, som Alex brukar kalla pojkvänner. Vi var på 4 dagars turne med Red Bull. Jag, Nick deWitt från Syd Afrika, Jimmy Verburgh och Björn van der Broeck från Belgien. Det var fyra hektiska dagar men jävligt roligt ändå. På sista showen fungarade vi som intro för DJ Tiesto på en stor stor techo festival, borde leta rätt på nån bild därifrån också! 42000 personer som spänner ögonen i varje rörelse du gör är ganska roligt! Titta in på www.sunrisefestival.pl om ni gillar Techno o XTC o sånt där.



Man ser liksom hur skönt vi tycker livet är, precis klara med showen, alla är glada o nöjda o vi är bland bra polare!
Fy fan va jag längtar tillbaks till turnelivet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0