Heldag på Stansted.

Imorgon tidigt så drar jag först till London, sen sitta där o uggla i 6 timmar innan mitt flyg till Keflavik, Island.

Vet inte hur många gånger jag har varit i London, kanske 10-12 gånger dom senaste 3 åren. Men jag har aldrig varit utanför flygplatsen. Jag har hört att dom har en fin klocka dom kallar för Big Ben, aldrig sett den. Har faktiskt aldrig nånsin satt min fot på Brittisk mark. Skummt det, men o andra sidan så har jag nog mer britter runt om mig här nere i spanien.

Britts Abroad är nog det värsta folkslaget som finns, troslösa, blekfeta och väldigt stojiga! O det är faktiskt inte ens nån överdrift. Bara fakta. Jo, o värre än det, engelska möhippor i likadana t-shirts! Vart jag n kommer så verkar det vara stället att åka till, i vingar, rosa t-shirts nån stlk för liten, cowboyhattar o jävelskap!



Hör av mig imorrn när jag kommer till hotellet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0