Fulla Norrmän

Nu börjar säsongen med alla pensionärer som komer hit o lever ett underbart alkoholiserat liv i den spanska solen.
Det är faktiskt helt sjukt vilka grejer man ser om man går i svensk stråken här.

I förrgår stog jag vid stoppljuset på väg till gymmet när en väääldigt full norrman kommer o knackar på rutan. Med slips, fin skjorta, gråa byxor me en stor pissfläck efter att ha pissat på sig, så gör man inget vidare inflytande klockan halv 3 på eftermiddagen. På bred bergensermål så fråga han om jag kunde köra han hem, men vart hem var kom han inte helt ihåg.



Kunde varit denna fulle Norrmannen!

Önskar jag hade kunnat ta ett kort på fanskapet! Ska vara mer beredd nästa gång. Har alltid tänkt på en sån sida, Veckans Falköping-Miffo eller så, det hade varit så mycket grymma folk med på den, ny uppdaterig varje onsdag med veckans raring.



En vanlig syn på Falköpings gator, förrutom solstolen då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja mojje! hur f-n hitta du min morsa och kunde lägga ut henne på din blogg??haha snygg bild på solgunther!annars e det?sköt om dig killen!



anders johnson

2008-10-17 @ 12:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0