Fredrik Jonsson #44 Minnes Race

Idag så var det dags för Fredrik Jonssons Minnesrace i Falköping. Antar att det är ganska många som inte har en anning om vad det handlar om, så gå in på #44 Minnes Sida.



Jonsson
var alltid en såndär som hade allt på g, alltid glad som fan. Första gången jag la märke till han så kommer jag ihåg att han hade så sjukt bra åkstil, o att han försökte lura till sig mina aluminium fälgar på bilen flera gånger om.
Gå in o kolla på sidan o se till att nästa års minnesrace kan bjuda på nå ännu mer. Önskar verkligen att jag hade kunnat vara rehabiliterad med axeln så hade jag sett till att köra hemma på Yxhult.

Ta det lugnt pöjk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0