Fredag

Nu är det fredag igen, önskar lite att jag hade varit hemma i SVerige. Haft en fredagsrutin med o gå till systemet, hem o duscha o sen på förfest nåstans. Har bara fått göra det två gånger jag! Här kan du ju köpa vodka på McDonalds nästan.

Inget nytt på fronten här direkt, det är fortfarande storm o jag har fått tandvärk.

Justin Hoyer skickade mail o frågade om han fick komma hit o köra lite veckorna innan Ostrava i November, Hotel Carlson står till tjänst så klart. Hoyer är en bra karl, även om han faktiskt är jävla tråkig. Han lever inte helt upp till rycktet av o vara varken FMX stjärna eller Snöskoter Fjant. Det är inte som när min käre vänn Ankan från Umeå halsa en halv liter vodka för o "se vad som händer".

Ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0