Första dagen.

Igår var jag ute o testade om jag kunde köra något. Tyvärr så blåste det allt för mycket för att kunna köra ordentligt. Men det kändes absolut som att det inte finns några hinder för något. Axeln kändes jävligt bra faktiskt.

Så sjukt när man har kört cykel hela livet. När man ligger där hemma på soffan o undrar vad fan man gör för nytta här i livet, när man knappt kommer ihåg vart koppling o broms sitter. Så kommer man på cykeln o det bara fungerar utan att man behöver tänka, man kommer liksom på att det var just det här man ska göra.

Idag ser det mycket bättre ut, ska bara beställa lite flygbiljetter så drar jag ut o tränar igen.

Kommentarer
Postat av: hebbe

ha,ha... det där med koppling och broms känner jag igen, fan ibland undrar man hur man är funtad.

2008-10-30 @ 09:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0