Back to business!

Vakna hemma i min egen säng, solen skiner o fattas egentligen bara en norrländska på armen!

Idag är det dags att börja förbereda sig inför Stockholm nästa helg, känner mig lite stressad men det ska nog gå fint hoppas jag. Alla mina vanliga trick ska väl inte va allt för krångligt, men det är alltid lite stress o flippa efter 9 veckor på soffan.

Helgen var bra, mycket jobb o lite sömn. Men bilderna till katalogen blev sjukt grymma! Roligt att jobba med en fotograf som har lite förvrängd verklighet, hasch verkar vara bra för kreativiteten.

Här har ni lite bilder, från mig alltså, inte till katalogen...





Vy från toppen av kyrkan





Vy från hotellet, kallt jävlar!



Liverpool Station



Snygg himmel o byggnad.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Är det du som tagit? Väääldigt fina iaf=)

2008-10-29 @ 16:18:18
Postat av: hebbe

tja, stockholm hade vart kul! är det nån happening i Globen elle?

ha det gott... ohh du, det va nice pix.

2008-10-29 @ 23:19:44
Postat av: Morgan

Tja Hebbe!



Det är Monster Jam i Globen, tror det blir bra. Det är ju come back efter skadan för mig.



Bilderna är grymma, några har jag tagit o haft allt för mycket tid i PS med, o dom andra har fotografen tagit.

2008-10-30 @ 00:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0