-3

Nu vet jag precis varfor jag inte blev modell! Fy fan va trakigt det ar! Igar var jag uppe 9 o vi borjade ta kort 10 typ, o vi var inte klara innan klockan 8 pa kvallen. Sa javla segt, o kallt, helt sjukt kallt har!
-3 grader o blaser sa att det bara tjuter i fonstren. O hela fotogrejen var pa bakgardar runt om i Reykavijk. Som tur ar ar det allafall i Reykavijk, sa grymmt fint!

Inte for att jag har bott pa Hilton SA manga ganger, men absolut fler ganger an jag har atit blodpudding, o efter o ha atit blodpudding 3-4 ganger sa vet jag att jag inte gillar det. Sa med samma sakerhet kan jag saga att Hilton ar fan kass!

For det forsta sa kan doim av nagon oveterlig anledning ta dubbelt betalt mot alla andra hotel, sen kommer sa sjukt mycket extra avgifter att det ar helt sjukt! Hang med!

Internetanslutning-11 euro per dag (o nej, den funkar inte)
Glommt nyckekortet-3 euro (vem fan tar ut san avgift!)
Frukost-8 euro (tillomed Motell Alleberg i FKP har ju det inkluderat!)
Gym-10 euro per dag
Parkering-35 euro per dag

Sjukt...

Nu maste jag springa upp till rummet o slacka ljuset, antar att dom tar energitillagg ocksa nar jag ska checka ut.

Kommentarer
Postat av: mos

Finns det svenskt kaffe på rummet?

2008-10-26 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0