Tiderna ändras...

Så sjukt roligt att vara tillbaks i Prag-gänget! Det är som en stor familj som bryr sig om varandra sjukt mycket, o ändå träffas vi bara en gång om året.

Men tiderna ändras, för några år sen handla det mest om brudar, fest och pengar. Liksom allt vi snacka om var just fest o brudar. Det enda jag har hört idag är om barnafödsel, giftermål och att hålla sig i skinnet.
Det är faktiskt väldigt roligt, alla stöttar varann, och alla är öppna som böcker om allt!

Jag hoppade över träningen förresten, har så jävla ont i ryggen. Ska se till o stretcha ut ordentligt så jag är fit-for-fight tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: hebbe

Ja shit det kommer över en natt alltihop:D



men det går att kombinera, idag ska jag spackla sen blir det SLAYER i Göteborg.



ta det nu lugnt så att du blir bra i ryggen... du är inte 20 längre ;)

2008-11-22 @ 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0