Stress...

Skulle egentligen dratt till Barcelona igår kväll för att träna några dagar hemma hos Eugenio Zafra och Jose Miralles. Men tack vare att det regnar som aldrig förr uppe i Barcelona, så blev jag hemma.

Det som klämmer i skon är att jag har legat på soffan 9 veckor nu, och hade gärna använt en foam pit några hopp för o känna på flippandet igen. Så man slipper o klämma till direkt på jord liksom. Men nu verkar det som att det blir det sistnämnda ändå. Vet så väl att jag klarar det helt fint, speciellt med lite tryck på axlarna. Ett fullsatt Globen ska väl kunna väga tungt nog antar jag... Fan!



Jag har två dagars träning kvar här hemma innan jag flyger från Valencia på Onsdag morgon. På torsdag är det träning i Sthlm och sen tre hela dagar med shower. Mycke slit för pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0