Prague!

Äntligen framme i Prag, har nästan glömt hur mycket jag gillar Prag! Tidigare har vi bott lite utanför stan, så att det har alltid varit ett projekt att ta sig ner till Gamla Stan o sådär, men i år bor vi mitt på Vaclavske Square. Har redan sprungit bort till Old Town Square och tittat lite, hade för mig att julmarknaden starta denna helgen, men det är ju först nästa helg den startar.



Vaclav Namesti

Alla ser ut som frågetecken idag, och det har varit allmän lucköppning hela dagen. Jag har lust att hitta på något, men kanske borde försöka sova lite istället.

World Class Gym ligger på bottenvåningen av hotellet, så hoppas jag kan få gjort lite där i veckan.


Kommentarer
Postat av: far din

skönt att höra att ni år på plats i prag ha nu en riktigt go vecka och se dej omkring

2008-11-23 @ 20:41:40
Postat av: Kenny Festival Dennis

Kul att läsa din blogg!, keep up the good work!, har också blogg nu www.backflip.nu!



Peace!

2008-11-24 @ 03:04:18
URL: http://www.backflip.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0