På flyget.

Igår var jag på flyget mellan Stockholm och Umeå. Just på ett Norwegian som hade det senaste nummret av Clear Skies i stolarna. Just det nummret med mig på framsidan!!

Först så kändes det nästan lite retligt, men efter att jag satt o kolla mig om så märkte jag att det var inte en jävel som läste den! Alla satt om sov som ett gäng dalmasar utanför grillen i Rättvik på Midsommarda´n. Det var ju jävligt roligt!

Jag läste sen om den här Linda Rosing, stackars tös... Vilket jävla stolpskott! O hon drar in 90 000 i månaden på hennes blogg! Va fan handlar det om? Hon visar ju inte ens lökarna!



Frontalkrock i korridoren... Linda klarade sig något mer lindrigt än den andra skönheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0