Monster Jam

Vakna precis upp i Umeå, kan lova att det känns i kroppen att det var första showen på lääänge!
Allt gör ont i dag, knän, fötter, handleder och inte minst axeln. Men körningen gick faktiskt mycket bättre än jag kunnat ana innan jag åkte till Stockholm. Jag hade inte haft många hopp efter 10 veckor av cykeln!

Men allt gick bra som fan, bra tajming och säkert kört. Flipparna gjorde ont som fan i axeln, men fick allafall gjort det.



Foto: riderslifestyle.com Riche Karlsson

Nu blir det en veckas gym o skönt häng uppe i Umeå sen drar jag till Vilnius till helgen. Fullt ös igen!



Foto: riderslifestyle.com Riche Karlsson

It´s good to be back!

Kommentarer
Postat av: Peter N

Nice!

2008-11-10 @ 14:10:16
Postat av: Ollson

Tjena

Bra blogg mojje!! kul o läsa...

Jag undrar hur du gör me hoj och så, när du flyger till showerna, tar du bara me fjädring o kläder o lånar hoj, eller hur funkar det?

2008-11-10 @ 17:05:32
Postat av: m carlson

Ollson:



Jag har det så pass bra ordnat tack vare att jag kör KTM. Vi har 12-14 exakt likadana cyklar, o dom skickas kors o tvärs i världen så vi behöver bara se till att rätt styre och drev sitter på. O min egna utrustning tar jag med såklart. Lysande!

2008-11-10 @ 19:49:41
Postat av: Jacob

Tja!

Du och alla andra gjorde en grym uppvisning, men synd bara att den blev så kort...

Du bet ihop bra med tanke på axeln.

2008-11-10 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0