Metropolis.

Förra året i början på december så tampa jag omkring helt själv i segenarområdena i Prag. Jag hade ju varit där i tre veckor o var trött på våra dagliga aktiviteter. Vakna, frukost, go-kart, dricka öl, mat, sova, dricka öl, mer go-kart, och sen sprit.

Så jag tog mig en kväll på stan på egen hand om man säger så. När jag gick omkring där så gick jag förbi en gammal teater som heter Metropolis. Som nu mer är en otroligt bra rockklubb med många roliga besök året runt.
Jag råkade gå förbi där utan att jag visste att det fanns, och det råkade även vara MONO som spelade! Helt sjukt egentligen!
Även om jag inte visste jättemycket om MONO så visste jag allafall att grabbarna i Explosions in the Sky alltid hade på sig MONO t-shirts, och att det var en fin Japanska på bass.



När jag kom in i lokalen var allt helt rött, och alla i bandet satt upptagna med att få så mycket rundgång som möjligt, i allt möjligt. Men ändå var det liksom bara fint. Dom öppna med låten The Flames Beyond The Cold Mountain och jag kan lova dig att det var nästan så tårarna rann, så bra var det. Religiöst jävla bra!

Om ni har missat MONO, så se till att klicka in på deras sida. www.mono-jpn.com

Kommentarer
Postat av: humorsajten

Haha va bra:D fortsätt så;)

2008-11-12 @ 12:44:36
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: rebecca

mono är fina å dom passar när det är höst å dää

2008-11-12 @ 17:57:44
URL: http://ordfnask.icky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0