Lördag, som lördag ska va!

Ibland har jag jävla svårt att bara va, du vet när man bara är på soffan o det rör en inte i ryggen att det är sol ute. Att batteriet på mobilen snart tar slut, eller att toapappret bara räcker till en torkning till. Iof, det sista går alltid lösa, sällan jag jagar upp mig för just det. Men men...

Men idag vakna jag hemma hos Charlie med Jernemyr i sängen bredvid, med en lagom huvudvärk efter gårdagen, o med träninsvärk i hela kroppen o visste att jag har fan inget som jag behöver göra! Fan, klockan är typ 18.40 o jag har redan sett två filmer! På samma dag!



Man vet att det är sent när groggen intas i pappmugg.

Imorrn ska jag dra till Barcelona en sväng, tänkte träna där på måndag morgon o sen dra hem hit igen. Ganska långt för träning kan tyckas, men iom att foam piten jag brukar använda här har brunnit upp så finns det inga andra lösningar.

Ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: el groogo

hur fan tror du att du ska få plats med mig i en plastmugg?PS vore kul att åke en sväng med färja till kiel snart!va längesen vi hittade på nå bus med gamla gänget!

2008-11-02 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0