Ironlord!

En kille som jag tänker på ibland är en rolig jävel som verkade vara fast på Komvux på samma gymnasie som jag gick på.

Han samlade på bilder i plånboken på folk med riktigt skumm ansiktsform eller som såg riktigt jävla skenheliga ut, typ som Bobby i Dallas, eller Lorenzo Lamaz. Tror egentligen att han var jävla smart, men tog liksom bara inte vara på det. Sen hade han stora planer på hur man skulle fånga Lockness odjuret, berättade om laserstrålar mellan magen och händerna efter ett bra gympass.



Exempel på rolig karl!

Det är sånna som man alltid kommer ihåg, även om jag inte kommer ihåg vad han heter just nu.

Kommentarer
Postat av: H

han har för övrigt ett eget barn nu + två bonusbarn och hus.

för övrigt stavas det ironlord tror jag ;)





(nynnar) ironlord,i,i,i,ironlord, lordi...

2008-11-18 @ 08:39:29
Postat av: h

på ritualmords facebook finns låtarna att ladda ner med kapten barocco.

Hits som

IRONLORD

MR FLIBBLE

ASHTAR

SAILING

Låtar skrivna utav den eminenta Källström.

2008-11-18 @ 10:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0