Gladiator Games

Anledningen till att jag är här i Prag hela veckan är Gladiator Games som det så fint heter. Absolut en av dom grymmaste showerna som finns i FMX världen! Jag skulle nog säga att det är DEN grymmaste! Till skillnad från tävlingar, som jag själv tycker är dödstråkigt att titta på så är det här lite mer koreografi bakom. Och showupplevelsen är så att man har gåshud över hela kroppen. Ska se till att lägga upp lite youtube klipp efter helgen!



Hela 16 förare ska köra i helgen, så räkna med att det blir en sjuhelvetes efterfest!!

Jag var på Da Vinci utställningen igår förresten, det kan man kalla karl det! Så sjukt mycket uppfinningar som än idag används dagligen. Bara i en bil finns minst 4 av hans uppfinningar, nästan helt utan vidare utveckling!
Sen såklart alla tavlor med all sin historia bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0