Frankfurt Airport

Som jag sa igår, Ingen dricker gratis! Tunga hörnet idag alltså!

Men mest för att jag inte sovit så mycket, sent i säng o väldigt tidigt uppe. Vi var på ett ställe som Red Bull hade hyrat, Mojito Nights hette det, o det var en helt sjukt bra bar med allt du kunde tänka dig, o allt var bra gjort liksom.

Hursomhelst, sitter här i Frankfurt o ugglar nu, 3 timmar tills nästa flyg. Så trött på att alltid ha såna här anslutningar, varje jävla vecka så flyger jag tidigt på morgonen, sen hela dagen på en flygplats o sen ett till flyg på eftermiddagen.
Inte konstigt att man blir fet o fattig!



Frankfurt Skyline Tunnel. känns som en snedtändning skulle jag kunna tänka mig.

Ni som har mer intresse i FMX o sånt där, se till att kolla in www.freestylemtx.com Det är ett internationellt forum som ägs av Chuck Carrothers, där kan ni alltid hitta allt det senaste. O mycke annan skit o för den delen.

Ses på Facebook som man säger nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0