Första gången.

Hur väl kommer du ihåg din första skiva, dina första Levi´s, eller första grejen man köpte för dina egna pengar. Sjukt hur stor inverkan sånt kan göra på en! Tänk om farsan hade köpt en 2 Unlimited skiva istället för Ted Gerdestad som min första kassett! Vad fan hade hänt då?



Jag vill ha en egen måne...

Jag kommer ihåg det så sjukt väl, jag hade varit hos farfars brorsa medans mor o far var i Danmark. O så hade dom med sig Ted Gerdestad och Fruit Drops med sig hem.

Eller den dagen jag fick min första CD skiva, Prince and the new power generation, och jag kommer ihåg att jag hade sån feber den dagen, och på natten fick jag en av låtarna sådär sjukt impräntat på hjärnan. Du vet när man inte kan sova eller nånting, man kan bara några ord ur en låt o man kan inte sluta repetera dom. Som en tvångstanke som bara går på repeat i skallen på en.



Inte konstigt med så psykadeliskt omslag kanske!

Och den 21 November är det 14 år sen jag blev av med oskulden! Det var ju också en upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första skiva å sånt kommer jag ihåg, men oskulden? men jag vet att jag va nykter :D

2008-11-13 @ 23:18:10
Postat av: Riche

Fan kungen du e bäst.

Vem fan är Alex Sculman vilken dåre jag såg han på tv igår.

Nä fan du är kung av bloggarna.

Blogga på som fan och ge Alex och blondin Bella en spark i skrevet så ofta du kan.



Jag läste idag att blondin Bella tar paus vilken lättnad.

Och Alex skriver på sin blogg att han ska ut och flygga tänk om ni hamnar på samma plan idag och stolarna bredvid varandra haha ni skulle säker kunna få en intressant diskussion.



Peace Riche

2008-11-14 @ 08:21:02
URL: http://www.riderslifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0