Explosions in the Sky

Jag har sagt det förr, men jag kan inte säga det nog! Explosions in the Sky är det bästa som finns i musikväg! Dom fyller upp allt tomrum som alla andra band aldrig har fattat! Dom kan konsten att uppfattas som stökiga, vakra, molodiska o monotona beroende på vem som lyssnar på dom! O jag vet inget annat band som är på samma sätt! Mono är nära men kan bli lite för enformiga.



Så idag när jag satt och kollade runt lite på Youtuberiet så hittar jag en låt som inte finns med på nån skiva innan! Låten heter "It´s natural to be affraid" och är helt otroligt jävla religöst bra!
Jag försöker få väldigt många att hitta den samma kärleken som jag har just nu, och endel fattar det inte alls, och andra bara faller helt pladask!



Jag tamigfan beordrar alla att ta sig 15 minuter o verkligen lyssna på Explosions in the Sky!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hallå gubben! Måste bara instämma, dom är så jävla bra o jag hoppas att alla här inne följer ditt råd !!!

/A

2008-11-26 @ 19:24:45
Postat av: eddie meduza

lyssna på det här ist, det är grejer de.....



http://www.youtube.com/watch?v=jklBnbbdcq4

2008-11-26 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0