Drunknar i Rumänien!

Satt o tänkte på saker man har upplevt som kanske inte alla har varit med om. Att bli beskjuten i Texas var ju en av dom antar jag. Och det spåret ledde mig till när jag höll på att drunkna i Rumänien när jag var liten. Vi var två familjer som åkte till Mamaia på Svarta Havskusten i Rumänien. Jag var kanske 5-6 år bara, och en dag så drogs jag med av en underström och kunde fan inte ta mig nånstans än ut.



Mamaia Beach

Antagligen så var jag inte ens i nån fara, men just då kändes det som att döden själv stog o knacka på dörren. O det tog mig många år innan jag gillade havet igen!

Kommentarer
Postat av: Alex

Men gubben...är det därför du alltid vart en sån jävla badkruka alltså!? Ska sluta ställa på dig om det nu, förlåt!

2008-11-17 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0