Brussel Airport

Vilken overraskning! Antligen pa en flygplats!

Har varit pa mote idag med Dragone, angaende ett projekt jag ar inblandad i borta i Macua. Helt sjukt stort projekt egentligen, kolla in City of Dreams pa www.dragone.be sa far ni se..

Sitter o vantar pa mitt flyg nu, gar till Prague ikvall klockan 19.00. Ska bli sa roligt att komma till Prag! Alskar den stan, sa sjukt mycke historia och fina gator o torg.

Fick se lite av Bryssel idag allafall! Har varit har massa ganger men aldrig kommit ivag till Atomium. Det ar ju lite av en vat dromm for en san som jag! Hann bara rusa igenom egentligen, men helt klart vart ett till besok sa fort som mojligt.



Nu maste jag kolla Facebook sen ata lite!

Kommentarer
Postat av: Hebbe

fränt! :D ska du åka cykel därinne??

fan va cool.

2008-11-20 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0