500 euro Cola

Man skulle nastan kunna tro att det handlar om Columbiansk Cola har, man det ar faktiskt en helt vanlig Coca Cola jag pratar om.

Jag och Villa hade varit i Bremen pa varlds cupen for nagra ar sedan. Efter allt var klart bestammde vi oss for att dra hemmat mot Oslo direkt, bodde dar da. Hursomhelst, klockan borjade narma sig 03.00 pa natten nar vi narmade oss Hamburg. Bada tva var hungriga o trotta, sa vi bestammde oss for att stanna och ata nanstans.

Vi kom langre o langre in mot stan och omradena blev allt skummare, och alla som har varit i Hamburg vet ju vad som haller oppet dygnet runt, sa dar stog vi o kaka McDonalds pa Reeperbahn en lordagkvall.



Pa vag mot bilen sa passera jag ett stand som salde korv o Cola, sa jag kopte en Cola av karln, betala med en 5euro sedel, fick 3 euro tillbaks o sen var vi pa vag igen... Efter nån timme stannade vi för att tanka, fyllde upp tanken och gick in. Tänkte att det var bra tillfälle att växla min 500 euro sedel, dom funkar ju ändå aldrig liksom. Det var då jag märkte att jag hade gett en 500ing istället för en 5a.

Dyr JÄVLA Cola!

Kommentarer
Postat av: jasplane

Hmm hade varit ok om det va en ÖL=)

2008-11-21 @ 02:25:42
URL: http://jasplane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0