3/4 klart.

Monster Jam helgerna är en lång historia. Man är aktivt upptagen i 10 minuter, men man är låst hela dagen, o man känner sig alltid som att man är på fel ställe hela tiden.



Körningen har gått bra, har flippat varje show även o det gör jävligt ont. Så jag har sparat axeln o bara flippat en gång per show. Men reste av tricken är precis lika stora som vanligt, tror fan att mina Turndowns är ännu större nu! Så pass stora att Birchie slutat göra sina allafall!

Hela familjen var här igår, utom 2 systrar o mor min. Fullt pådrag med min systerrson som jag fortfarande inte hade träffat fast han redan är 8 månader. Teo heter han, helt otroligt go, inge gnäll bara full energi hela tiden.

En glad nyhet! Bob Hud är i studion igen! Hoppas verkligen dom kan leverera något i stil med det gammla!!
Mer om det sen, nu måste jag dra o väcka Camilla o äta frukost!



Nu ska jag gå o se hur bakfull Bodin är! haha!

Kommentarer
Postat av: far din

bästa helgen på länge hur kul som helst

2008-11-09 @ 22:12:21
Postat av: Malin, mamma till Fmxgalen 5 årig son.

Var på Globen idag (sönd 9/11)och såg er show. Vi var alla impade och även om de där volterna ser bra häftiga ut så måste vi alla säga att med svängningarna du gjorde med crossen fick vi hjärtat i halsgropen, du vann poängen från oss iallafall. Trots ryggvärk gav du (och grabbarna) en tusan till Show, TACK!!! Får se om vi får se dig på Ullevi nästa sommar?

2008-11-10 @ 00:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0