Party at the Sultan's Palace

Sitter just nu i Madrid, pa plaza del Toros o vantar pa att X-Fighters ska dra igang. O nar jag borjar kanna att olen borjar bita sa kom jag o tanka pa nar jag var pa fest hemma hos Kung Muhammed av Morrocos kusin. En 80 arig karl helt kladd i vitt o med liten mustach. O rik som en gammel ryss som roffat at sig mark vid kommunismens fall.
Han beratta att han holl sig i form tack vare en diet pa cos cos, kokain o hemodlat gras. Ocksa agare av The Sultan's Palace i Tanger. Dar fler dekadenta fester hallits an hemma hos Heffner!



Har var det fest! Carlson ar i baren.

Overallt satt bilder av folk som varit dar o festat, David Bowie, Rolling Stones o folk i den nivan. Alla lika bortrokta pa samma scen som jag satt o joddla med i husets transmusiker. Jag ar helt saker pa att jag aldrig nansin kommer hamna pa ett liknande stalle, onskar till o med att jag inte tatt at mig sa mycket i gratis baren, sa att jag hade kommit ihag lite mer av hela tilstallningen. Det ar inte varje dag man far privat inbjudan till ett sant stalle. Kommer ju knappt in pa Bogrens ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0