Ny blogg, ny värld.

Egentligen vet jag inte vad jag ska med en sånhär blogg till, men det kan ju va roligt om nån nu skulle läsa den. Det är ju liksom inte som min hemsida där det måste handla om mig eller min idrott. Utan här kan jag ju faktiskt skriva om det mesta! O då blir det väl mest resor o äventyr antar jag. För så jävla mycket annat än reser gör jag ju knappt!

Framför en eller annan Moské, kommer inte ihåg vad den heter just nu, men jag kan lova dig att jag är den ende nånsin som har kört motorcykel på så helig mark!

Ska ta det lilla lugna nu, för jag har faktiskt inte suttit på nå flyg på flera dagar nu. Jo förresten! Använd aldrig KLM Dutch Royal Airlines, tack vare att jag dök upp i Amsterdam med bil o inte med tåg som dom ville så var jagtvungen att köpa ny flygbiljett i söndags! Tack KLM! Det var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0