Moskva, visum o skit.

Sitter på Warsawa flygplats just nu, starta hemifrån vid 8 i morse. Först banken, sen Alicante flygplats. Först med Spaniar till Madrid sen checka in på nytt med LOT Polish Airlines till Warsawa, sen till slut till nått ställe som ingen kan utala men stavas Szczecin. Total restid 14 timmar!

Hur som helst, VI ska dra till Moskva den 9e Augusti, jag har sett fram emot att dra till Moskva hela livet! Allt är stort i Texas heter det, men Texas är fan som Lilleputteland i jämnförelse med Moskva.

Men, det är ju inte bara att dra till Ryssland som ni kanske vet. Först måste man få en inbjudan till landet, sedan måste passet skickas till Paris för att få ditt visum, och med det ska också kort, försäkringspapper och allt sånt med. Och inte ens då är det säkert att du får komma in. O jag ska dit tre gånger i år, och iochmed det så måste jag också kolla upp min hälsa, invändingt som utvändigt.

-"Det här är allt för osäkert. Det blir nog till o stanna hemma, det känner jag." Som Danne sa när vi skulle till Vänerborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0