moskva, varme o visum o biljetter.

Tror aldrig jag har haft nan mer stressande vecka, o jag har nog fan aldrig varit sa mycket arg o irriterad pa allt o alla som sista veckan.

Det ar pass som ska skickas till Paris for att det ska till VALS, o det ar bud som kommer bort, internetanslutning som dor, maste ha pass for att hamta ut nya telefon kortet, samma pass som ar i Paris, 9 olika flygbiljetter som ska bokas pa 9 olika flygbolag, har handlat flygbiljetter for 24600 kr denna veckan. O det ar varmt javlar!

Plus att Magnus 9 Jernemyr ar har denna veckan sa jag hade en helkvall i badkaret inatt. Nej, inte for att det var mysigt, for att jag inte ville spy ner sovrummet.

Nu gnaller jag nastan lika mycke som Ailo Gaup, sa nu drar jag ner till stranden.

Kommentarer
Postat av: katten

Mjao

2008-09-17 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0