militärhatt.com

Tja!

Jag vet att säkert en eller annan hade trott att jag redan tröttnat! Men inte! Bara hemma i Spanien just nu o har så sjukt mycke saker att ta hand om, har ju inte varit hemma sen 7 veckor tillbaks. Banken, elen, vattnet, Budha, stranden. Finns så mycket som måste göras!

Plus att jag håller på att förbereda en tour i Brasilien i December för hela FMX4Ever gänget! Det är absolut det ultimata resemålet för min del! Tänk så mycket roligt att köpa med sig hem därifrån!

Så, det jag vill säga idag är att varje göng ni drar nåstans, se till o ta er till det mest skumma konstiga marknaderna ni får nys om, det finns så mycket coolt att köpa där! Varje gång jag åker nåstans lite mer speciellt än Sandhem så försöker jag hitta på nå roligt att köpa. Och i det sista har jag snöat  in på gamla krigsklenoder. För i dom så finns mycke historia, dom är lika uppmärksammade o tankeväckande som religösa prylar. O det går att hitta överallt! Det enda landet jag åkt till utan att köpa ett vapen eller krigshatt är Egypten, d'r ifrån fick jag med mig en otroligt stor Fallos Staty istället, kan lova att dom kolla konstigt på mig i tullen. I Ukraina fick jag köpt en Stridsvagns hjälm från 2a världskriget, Marocco en gammal sabel, Estland en gammal officer mössa från 2VK, Ungern en piska, o så vidare. Har min lilla lista på prylar jag vill ha. Enda som jag inte får in på listan är en Digeridoo från Australien, hur fan man nu slår ihjäl nån med en sån..



Jag i min fina Stridsvagns hjälm från Ukraina, testad på hotellet i Kiev. Helt godkännd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0