Stora stenen.

När jag var liten så sa vi alltid att vi skulle mötas vid Stora stenen. Stora stenen låg bakom varåt hus uppe på Mösseberg, mitt på en liten äng. Den var liksom så lätt att mötas vid, o vi kunde klättra upp o se över hela ängen, om man kunde förstås. Henke var lite längre än mig, så han fick oftast hjälpa mig upp.


Som ni ser var jag inte så stor i rocken, jag längst till höger som blir upplyft på pallen.

Därför var Stora stenen det första jag gick till i morse när jag vakna. Och jag vet inte om jag har blivit väldigt mycke större eller om tiden går otroligt fort på ängen och stenen har krympt av väder o vind. För jag lovar dig att jag hade kunnat tatt upp stenen o burit iväg den ända hem! 

Så lustigt med att man oftast tänker på saker som man kommer ihåg, som så mycke större! 
Hoppas tjejer funkar samma! Eller hur Pierre?

Kommentarer
Postat av: groggen

http://www.youtube.com/watch?v=tnfEx7yg1v0

2008-12-17 @ 16:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0