STHLM Boogie

Satt på bussen mellan Sundsvall o Umeå, alla halvsov o det var ganska mysigt egentligen. Snön yrde o jag lyssnade på Metallica. Lugnt o gött med andra ord. Då kommer det nå fruntimmer ombord, typ runt 20 kanske, du vet en såndär som måste höras. En som knappast inte behöver mobil för att hon ropar högt nog för att dom stackarna där hemma ska höra. Först ringde hon o skällde ut morsan för att hon inte skulle komma o hämta upp henne från bussen inatt. 

 

Sen fick killen en avhyvling för att mjölken hade varit slut när hon skulle ta lite kaffe efter att hon hade varit barnvakt till hennes bror. Sen fick farsan en släng för att han inte kunde säga till morsan att komma o hämta henne från bussen. 

 

Jag har haft min beskärda del av såna brudar, och det är jag ganska säker på att alla har haft, du vet sånadär som man måste trippa på tå för hela tiden. Måste dra massa vita lögner för att linda in varenda liten grej. Fan va nöjd jag är att med fröken Nordlundj! Tjänar egna pengar gör hon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0