Skön gråzon.

Jag gillar gråzoner, när man vaknar, man har ganska mycke att göra så det går på studs hela tiden.
Dom sista fem veckorna har gått ut på samma sak, vakna, äta, träna, äta, hänga med Camilla, äta, sova. 
Det är så lätt att göra saker rätt när man är på ett o samma ställe hela tiden. Det är lätt att äta rätt, för att man lagar sin egen mat. Lätt att träna bra o mycke, för att man har en rutin.



Har fått gjort mycke bra inför 2009 också, nya sponsorer är med på tåget. Och FMX4Ever´s reseplan ser ut som en jävla pilgrimsfärd till jordens alla hörn. Kommer bli ett sjukt år! 
Men just nu ser jag mest fram emot 2 månaders träning hemma i spanien. Jag, Villa, Alex, Chris Birch och DJ Nico när det behagar han, vi kommer försöka få så mycke som möjligt gjort tillsammans. Kommer bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Alex

härlig blogg!

2008-12-30 @ 15:45:39
URL: http://www.engstromfmx.se
Postat av: Anonym

nu kan inte jag ladda upp bilder på min blogg!

hur löste du det? för du hade väl samma problem?

2008-12-30 @ 22:25:08
Postat av: m carlson

Jag bara väntade lite, det löste sig sen...

2008-12-30 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0