SJ

Beställde biljetter till Falköping igår, helt jävla otroligt hur dyrt det är att åka tåg! Det tar 10-11 timmar hem, och kostar ungefär lika mycket som att ta sig till Houston en söndagmorgon! Men, men, hem kommer jag ju! Jag säger som Alex, tid o pengar är det enda jag har gott om! 

Jag drar frånb Umeå till Skövde på måndag natt, kommer direkt i tid till att gå till Körling, ska försöka hinna köra färdigt benet. Titta in på www.funnyfarmtattoo.se jag kan lova er att om ni inte har varit helt sugna på att gadda er innan så måste ni ta en titt på vad Körling gör! Helt sjukt!



Sen hem till Falköping, träffa alla, farmor, farsan, morsan, systrarna och kanske tillomed hinna förbi Darnell. Han är värd en egen uppdatering här, så det tar jag nån dag!

Falköping! Bergsäkert! 

Kommentarer
Postat av: Jenny T

Sjukt snygg!!! Kollade sidan, verkade väldigt seriös. Blir nog ett besök =) Om du besöker Henke så säg hej till den gamle besten från mig!!!

2008-12-07 @ 18:15:57
Postat av: hebe

tja. ifall du ska stanna en "längre" stund kan du väl hojta till? ta en öl kanske?

2008-12-07 @ 19:49:46
Postat av: hebbe

hur gick sittningen?

2008-12-09 @ 09:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0