Rudolf Novak...

Jag är inte mycket för att gnälla på saker o ting, men en sak som gör mig irriterad är organisatörer som inte sköter sitt jobb.
Rudolf Novak är deffinitivt en av dom, en av dom som förstår sporten mer än något annat, hade jag hållt på med hockey så hade han varit lika dålig som eld. Iom att elden hade tatt all is.. O inlines är ju inte coolt!

Hursomhelst, jag har väntat på pengar från han hur länge som helst, och han säger o lovar högt o lågt. Så vadjag söker idag är någon som har kontakter i den undre världen i Prag. Jag kan ge några hundringar för att skicka ett slå-på-käftogram till den jävleln alltså. Men men, han har ju lovat att pengarna ska komma in innan året är slut, så han har ju massa tid på sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0