Marocco

Camilla fråga mig om min favoritmat härromdan, då kom jag o tänka på en av dom bästa, skönaste dagarna jag har haft!

Vi var i Marrakech i Marocco, och första morgonen där så visste jag egentligen inte så värst mycket om Marocco. Hade kört bil dit, med Franklin´s Vito utan AC. Så jag visste att det var varmt i öknen, även mitt i natten, Kan lova dig att man känner sig ensamm på vägarna när telefonen inte funkar, det var 2 timmar sen du såg en byggnad o det är fortfarande 2 timmar tills du kommer till nästa stad. O det enda du ser är öken.



Hursomhelst, nästa morgon tog arrangören med oss ut på lunch. Vi lämnade Marrakech och körde 45 minuter rakt ut i öknen igen, men denna gången söder om Marrakech. Väl framme kom vi till ett stort tält, liksom som en litet hus men gjort i trasmattor typ. Tältet låg på en kant, o väl inne i restaurangen såg man vad som var nedanför kanten, en liten sjö som heter Lalla Takeroust med 7 vattenskotrar som vi kunde leka med efter maten.



På borden stog stora, alltså STORA fat med grösaker och olika röror och Pita-bröd. Så otroligt gott, o så otroligt oväntat att komma till ett sånt ställe. Efter maten var det ner i sjön och köra vattenskotrar tills solen gick ner. 




Det är bra dag det!

Kommentarer
Postat av: Quentin

who's this girl in pink dress behind you? ;)

2008-12-12 @ 17:43:42
Postat av: m carlson

Some drunken swedish girl looking for love! haha!

2008-12-12 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0