Julbord

Jag och Alex drog iväg på julbord igår vid 13.00, först var vi och körde Slottcars, typ som en svinstor bilbana, 48 meter lång, och 8 banor bred. Bilarna är sjukt snabba, 0-100 på runt sekunden... Vi var 26 stycken som körde tävling, jag vann kvalet och blev trea i finalen, inte illa pga att jag och Alex var dom enda som redan var fulla.



Efter Slottcar tävlingen så drog vi till relax avdelningen på Stadt i Lidköping. Var så sjukt roligt att hänga ut med gammla kompisar som man knappt ens visste att man kände så bra, var ju ändå 4-5 år sen jag träffa alla sist.
Efter Relaxen så var det julbord o sedan julfest. Inga otroliga sensationer direkt, det är ju en aktivitet som jag o Alex behärskar bättre än någon annan. Det enda konstiga är väl att vi är så pigga o krya idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tänk om dom delade ut medaljer för drickandet också mojje!

2008-12-21 @ 18:08:13
Postat av: gribban

tänk om lokalen vi var i såg ut som på bilden då hade jag blivit farlig... troligtvis var jag för nykter för såna här snabba bilar ?

2008-12-21 @ 22:02:16
Postat av: Anonym

men det blev inte nåt bogrens :(

2008-12-22 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0