Home, sweet home!

Landa i Alicante inatt, o var hemma vid två tiden. Hade en såndär dålig kännsla att jag hade haft inbrott eller något sånt medans jag har varit borta, sånt händer ju här ganska så jävla frekvent! Huset står tomt nu sen Alex också är borta.
Men som tur var så var det inga inbrott, strömmen stog på och vattnet kom ur kranen.

Vakna upp i morse av att solen lös mig rakt i ögonen, så skönt att vakna så! Ibland glömmer jag hur gött det är att bo här! Gick ner för att äta vid 12 tiden, lite folk som spela fotboll på stranden, tjocka norska kärringar som försökte sola, och havet var helt spegelblankt. Det är ganska gött i spanien ändå, fast det kan vara jävligt ensammt ibland!



Alex är i Indonesien och jobbar på solbrännan och kallar det Surf Camp. Antar att han springer runt med en kokosnöt i ena näven, en vit handuk över axlarna och raggar på varenda stackar tös på stranden...

Kommentarer
Postat av: hebbe

jag skulle gärna gjort dig sällskap...snart börjar jag tjäna pengar :)

2008-12-01 @ 20:46:27
Postat av: Ian

Om det vore så väl Mojje. Jag såg inte något snyggt på hela min vistelse i indo så du behöver nog inte vara avundsjuk:P

2008-12-02 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0