Hit o dit.

Jag har börjat samla på mycke olika grejer genom livet, chilli sås flaskor, vodka flaskor, puttekulor, frimärken, krigs suvenirer och allt annat skit man kan ställa i garaget. 

Men det enda som jag har varit bra på i det sista är boarding pass, dom ligger i en egen liten ficka på ryggsäcken, och när jag kommer ihåg så lägger jagdom i översta lådan på verktygslådan. Det som är så bra med boarding card´s är ju att man alltid kommer ihåg vart man har varit, och när. Det behövs kan jag lova dig! 

Så förra året efter säsongen så satte jag in alla i en ram, som ett minne över vart man var liksom. 



Vet inte om det var så jävla roligt att veta, men roligare att skriva om än att jag luktar skit efter löpningen och ska in i duschen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0