FDLS och Gråvatten

Jag vet inte om jag är helt själv om detta, eller om det är helt normalt. Men jävlar vad jag kan snöa in på grejer ibland!
Igår googla jag allt om Gråvatten. Fanns egentligen inte så mycket intressant om det. 
Men idag har jag snöat in på att lära mig allt om Polygami, och först o främmst så mycket som möjligt om FDLS. 



Ni som inte har stött bort i detta ämne så handlar det om en sekt som har tagit den mormonska läran ännu ett steg längre, eller faktiskt till en bortom all sans fundamentalistisk nivå. Dom har en egen ranch stor som hela jävla Broddetorp utanför Eldorado i Texas. Där ingen har en chans att få med sig något som helst av omvärlden. 

"Genom total tystnad skapas också total tro" säger Warren Jeffs, egenutnämnd profet för sekten. Därför förbjuds all tv, radio, sport, möten, internet, tidningar och böcker. För att få när den genomsnittliga kunskapen stannar också historie läran vid 1700-talet! We landed on the moon!



Warren Jeffs, far till ca 250 barn med sina 80 fruar, sitter just nu arresterad för barnarov, OCH våldtäckt! Synd på en sån bra profet och rollfigur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0