Avsluta på rätt sätt?

Jag och min gamle polare Daniel Biversjö, som var lite av siamesiska tvillingar när vi var yngre. Vi kom på att sista dagen på året så borde man göra det som borde göras, så man startar på ny kula på det nya året. Dom man borde hångla med, hånglar man med, dom man borde be "dra åt helvet", ber man just dra åt helvete. Dom som man har längtat efter att klappa till klappar man till.

Vi tyckte det lät som en otroligt bra ide, tills vi märkte att det var fler som ville klappa till oss än vi ville illa. Så summan av kardemumman blev ju att vi skulle få en jävla massa stryk varje 31e December. Och det var ju inte så vi ville komma ihåg just denna dag. 

Det är ju Boris Jeltsins avskeds-dag, TV3´s första sändning, att Commodus mördades, det är ju så vi vill komma ihåg just den dagen. Det är ju stora historiska vingslag.

Kommentarer
Postat av: Jenny T

Gud va jag skrattade när jag läste detta!!

Ni va ju en art för sig du & Bivesjö, så roliga =)

2008-12-30 @ 09:10:02
Postat av: Linda Emilsson

ha ha minns det som igår. Det var tider det!!!!:)

2008-12-30 @ 21:21:33
Postat av: Anonym

Vi var ganska tuffa! Och ska ärligheten fram så sitter ränderna i fortfarande!



hehe!

2008-12-30 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0