Med bil genom europa.

For nagra ar sedan, innan jag borjade kora for FMX4Ever och KTM sa var det mycket kuska runt i bil hela tiden. Klara faktiskt av 13000 mil ett ar! Detta aret har varit dessto mer flygmil, dom senaste 13 veckorna i rad har jag flugit nanstans. Turkiet, Ukraina, Belgien, Ryssland, Polen, Frankrike o mycket mer. Sa nar jag skulle kora show i Osterrike sa tankte jag att jag tar fanimig bilen dit, som forr i tiden. O jag var sa javla trott pa att flyga anda sa. Kolla inte upp hur langt det var till Vocklabruck heller sa glad i vagen drog vi fran Torrevieja upp till Barcelona for att hanga pa stranden, shoppa o hanga hos Jernemyr som spelar for Barca nu. Val dar markte vi att vi var tvungna att vara i Osterrike en dag tidigare an jag trodde och att det var 150 mil fran Barcelona. Sa det var bara hoppa i bilen o dra non stop dit kora showen direkt efter en javla massa mil. Tur att jag har sa bra motivation med mig i form av "Den Norrlandska Prariens Gudinna" som Pontus o amerikanarna sager!

O sa hem igen... Fan va gott det ar med flyg anda!



Tuff som fan, man maste ju va tuff va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0