Scalaria, Austria

Jo, lite segt här på bloggen, men har mycket att göra. Jimmy är på semester, o då blir det mesta lämnat till mig.

Förra helgen var jag i Österrike o gjorde en grej för KTM och Wings for Life på konferance resorten Scalaria i St. Volfgang utanför Salzburg. Jag visste redan sen förra året när jag var där o gjorde location check att det skulle bli ett sjukt svårt hopp. Det såg till o med så svårt ut att Jimmy hittade på anledningar till o slippa åka dit, utan skickade Gilles Dejong istället.



När jag väl kom dit så såg det faktiskt ännu svårare ut än vad jag kunde komma ihåg, för nu hade dom byggt en ny balkong som vi var tvunga att landa under. Det, plus en 21 meter lång brygga som vi var tvugna att starta ifrån, det ger oss knappt 15 meter ansats för att hoppa 21 meter, över ett plan och sedan landa inne på stranden...



Men, allt gick bra till slut även om jag trodde att jag skulle dö ett par tre gånger den helgen. Gilles landa kort på sina hopp och såg ut some han skulle starta ett nytt världskrig efter showen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Säger bara fett risktillägg ;) Burr men häftigt blev det nog!

2009-07-24 @ 11:28:26
Postat av: Monika

I was there @ Scalaria, but not so long (as I had to work there I wasn`t too sad about it ;-)..although..), just saw your show on tape, it was great...so where was the fear? wish you the best! Monika

2009-09-09 @ 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0