På ett flyg fullt med guld!


Japp, ute på resa igen, jag vet att jag har sugit hästballe när det gäller att updatera er i vad som händer o sker i livet. Men är jag hemma o bara ligger på stranden så finns det inte så värst mycket att berätta om.

Just nu sitter jag o kollar när på Sicilien, från flyget som tar mig till Bucharest, Rumänien. Säga vad man vill om rumäner, men det är sjukt vad dom gillar guld o parfym alltså. Jag är inte kännslig mot lukter men det här är fan helt otroligt! O det här med guldet runt varje liten lem förstår jag heller inte helt. Kanske inte litar på banken.


Sist jag var i Rumänien, 1986, så åt jag bara vit bröd med smör o coca-cola till det i 7 dagar, hoppas att maten har blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0