That´s it. That´s all!

Måste slå ett slag för en sjukt bra film som jag slår ett getöga på varenda dag. That´s it, That´s all en film som Red Bull o Quicksilver har gjort ihop med Travis Rice. Jag är inget sjukt fan av snowboard, men den filmen får mig att sticka ut att köra FMX tillomed! Så sjukt jävla skön feeling, ironi och bra åkning.



O på tal om film! Kolla in Gran Torino, nya filmen med Clint Eastwood, så sjukt rolig men ändå betydelsefull! Jag vill bli som han när jag blir gammal, tjurig o jävlig.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej! Kollade efter motorcyklar i Alicanteområdet o hamnade här! Själv är jag en Lidköpingsbo som just nu jobbar i Riksgränsen men åker ner till El Campello, Alicante den 26 maj för en (längre?) tid. Haru något tips om var jag kan hitta en tråkig Transalp, en motard eller sporthoj eller kanske en reggad cross runt Alicante?

2009-04-02 @ 14:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0